22 Xullo

22 comments:

Anonymous said...

Donde? Como? Por qué?.
Exijo respuestas.
YA

Anonymous said...

e habera ke arrimarse por ali, lo!

laboratore said...

Señores:

Estou máis preto dos 40 que dos 30 pero fan vostedes a música que máis me presta, que o garage-rock, e aínda por
riba versioneando a The Sonics

Parabems pola súa laboura!!

*Poderían poñer algo de farfisa?

Anonymous said...

bua tio ke guapo

Anonymous said...

quero dicirlle a "o americano",(o máis alto, juapo, e louro do grupo)que lle tirei a miña roupa interior, pero alguén a pillou o vuelo e non chegou ás súas mans.

A próxima vez tocade a do anuncio.
grazas.

Anonymous said...

Thank you, baby.

Anonymous said...

Boas!mmmm...a min sinceramente nn me gustou a santarevoltosa, e creo que o único que voulo a pena fostes vós, os gin-tonics, o resto unha trapallada na miña opinión.

Anonymous said...

estimado americano;
tan inxenioso para algunhas cousas, e para outras... unha fan que tes (ou polo menos que se da a coñecer)e nin o número de teléfono me das, peeero, xa se sabe, actúas 4 veces e xa se che suben os fumes...
de todas formas cando queiras podes ver o meu tatuaxe de rock&roll, e non o teño no brazo precisamente...

Anonymous said...

Vaia, vaia... Sei ca te ves a min, baby...
Primeiro tírasme as brajas, e agora fasme ese tipo de proposiciós... Non serás unha desas psicópatas, eh?
Se o eres, e queres rockear un dia, non tes mais que dicirmo e eu contemplarei encantado o teu tatuaxe.

Anonymous said...

uuuuuiuiuiui komo anda karjao o ambiente eh! jejejej

Anonymous said...

All right baby!!!!!
xa que estás disposto a "rockear", nas próximas bragas que che tire, atoparás unha serie de pistas para o tan esperado encontro, terás que vir só e sin micro, que conmigo non vas a cantar.(probablemente botes berridos coma nos concertos, quen sabe...)

Anonymous said...

Deja en paz al americano, guarra!!!

Anonymous said...

mmm... quen che dou permiso para que meteras a culler na sopa?
ou e que queres que o americano vexa o teu tatuaxe?(que por certo, seguro que é un deses de "letras chinas" que pon "son gilipollas" e ti pensas que significa espeeranzaa)
all for you baby!!!

Anonymous said...

son parvo...

Anonymous said...

son a moza do americano, DEIXÁDEO EN PAZ ZORRAS!!!!MECAJONTODO!!!!!

one kiss for you my love ;)

Anonymous said...

GLUBS!!!!

* said...

Tengo miedo...

Anonymous said...

non tes que ter medo, polo menos de min, se tal da americana esa que cre que é a túa moza, e non sabe que ti es home de 7 mulleres...
eu sigo pensando que é moito para ti pero si aguantas o meu ritmo xa non che vai quedar onda vital para as outras 6

* said...

Xa falei ca guardia zibil e van poñerme escolta nos concertos. Malditas cachondas psicópatas!!!!

Anonymous said...

nos concertos?, creo que grazas a americana esa que non para de acosar, van ter que poñercha tódolos días.
si te deixaran vivir en paz... ese é o precio da fama.

Anonymous said...

O meu fillo pode con todas

Anonymous said...

dame ijual o que dijas maldita bastarda, o mericano é meu.
FÓDETE!!!

Locations of visitors to this page